tjabba!



det har hänt en del sen sist, jag ser att ni vart här, trott på mig ändå.

tack.


tack för det året som var. nu är det dags igen. vi kör ett år till va?


jag pluggar. kolla den här boken. jag har läst hela nu. kan den snart utantill.




annars har jag varit väldigt väldigt lycklig sen vi sågs. jag har ätit och jag har kanske framförallt druckit,  älskat, älskats och lagt mig platt mot jorden. vi borde göra det oftare. inte att förglömma har jag fått världens genom tiderna bästa julklappar, ironiskt när man avsäger sig. borde kanske trycka hårdare på det nästa år.

men nu pluggar jag bara. försöker allt mitt bästa. allt mitt hårdaste och aldrig är det så bra när man lägger sig som man trodde när man steg upp. det sliter i mig, och det enda som egentligen hjälper är när tobbe ropar att maten är klar eller pernilla anderssona nya skiva.

det är en vacker tid. jag tog en promenad idag och smakade lite på 2009. och som det smakar gott. 2009 är en ny trampolin. jag skulle kunna ränka till maj nu. fem månader. en två tre fyra fem. man kan vända på det för att få det mer dramatiskt.

herrejesus ja, vart är man då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback