ny krönika



om att vara barnbarn läser ni

HÄR



Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Oj, så fantastiskt vackert skrivet.

Och jag känner igen mig i så mycket. Nu vinkar jag åt min farmor, farfar och morfar i himlen. Och söta mormor i Herrljunga såklart.

Tack!

Postat av: Eva-Lena

Så fantastiskt fint du skriver, tänk vad morfar var glad åt alla sina barnbarn. Oh vad jag kommer att sakna honom. Kram Eva-Lena

2009-01-28 @ 19:12:27
Postat av: Faster Malin

Vilken underbar krönika idag. Var en sväng på byn och en person jag aldrig pratat med men som uppenbarligen visste vi var släkt sa "vilken fin krönika Sara hade idag jag blev riktigt rörd."

Ha det gott vi hörs. Kram

2009-01-28 @ 19:31:52
Postat av: emelie

så otroligt vacker krönika sara, fy fan vad du är bra!

2009-01-28 @ 21:52:08
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback