jobb jobb jobb


jag pratade tidigare om att jag var sugen på att jobba igen. göra något vettigt borde vara medicinen. och som ni vet att när man vill, så blir det.

så idag var jag på möte och gick därifrån med två nya jobb. det var fint. ett nytt projekt som pysslar med samverkan mellan universitetet och verkligheten plockade mig och två andra att vara deras ambassadörer. det är lite fancy. tre av massor. jag gillar oddsen.

så om jag inte redan hade varit ambassadör hade jag varit superstolt för min nya titel nu. jag ska hålla föredrag och stå på nya mässor i nya tröjor och jag ska blogga på deras hemsida och vara kontakttjej och lotsa rätt. 

och när jag var där så slängde de in mig på uppdraget att marknadsföra en grej som heter drivhuset. drivhuset är grymma och hjälper folk att starta företag. det kan jag inget om. men jag ska lära mig. på måndag ska jag lära mig.

och det bästa av allt är att detta kommer jag att få betalt för.  rätt fint betalt med nollställt konto mätt. det är ett jobb. snacka och bli frågad och sen svara. ett jobb är det. eller två nu då.

japp. så nu kanske, blir det resa till sommaren ändå.

world tour of skåne.

Kommentarer
Postat av: Anna B

hej min goding!

Jag saknar dig! snygg ny harfarg! utmarkt val puss puss

Postat av: Hanna

Är du nöjd nu?? :)

2009-01-27 @ 11:44:38
URL: http://robinhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback