handle me


sist på bollen absolut, men spotify VILKEN GREJ. det ska sägas.



jag var jävligt arg ett tag där och sen blev det ändå helg. det blir helg. något att hålla fast vid, alla gånger. och vilken helg sen. kalaskul, mm, japp. fina fina andreas hälsade på och som vi skrattade och som vi tryckte i oss käk och drinkar och som jag skadat mig. det är ju lite av en specialité of mine. den här gånger drog jag under en rafflande tumbrottningsmatch armbågen i en stenvägg, la handen på plattan och sen rev jag ner en stålpersienn som i sin färd mot backen med buller och brak borrade in sig i inte mindre än båda mina nakna fötter. alltid glädjer man någon tänker jag.

andra oväntade händelser var tillexempel när tobbe tog ett älgkliv utan dess like över soffan rakt ner i golvet och min nya dator, eller att jag gjort tippdebut. satte allt på bolton och stoke. gör inte om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback