hakuna matata



alltså det ordnad sig, det gör det alltid. sa lillebror. han av alla.

jag hade något slags bryt igår. jag la mig platt på golvet och sa att här blir jag nu, med någon annan röst. jag skämdes i förväg för hur jag skulle berätta för alla er att jag inte klarade det. skämdes så jag rodnade för att jag hade gett upp så nära.

du väljer, sa pappa, skilj bara på vad du är och gör. men ett öppnat fönster fläktar skönt bara ett tag.

så bestämde jag mig för att inte göra det. på att göra färdigt istället. att bita fast skithårt och det är där jag är nu.

ni ska se mig. jag har inte sovit på en vecka och jag har exakt femton timmar kvar nu. min kropp är grym. den vägrar äta och den vägrar sova och den spritter av energi. den sjunger och den skriver så att det glöder. femtio sidor nu snart. jag överdoserar allt som brusar och det funkar skitbra.
 
imorgon ska jag lämna in det här. det kommer bli rätt så bra ändå. inte tipptopp, men okej.

jag jobbar på det där med att tycka om det. på att leva som jag lär. på att verkligen tycka att det räcker.

för det gör det.

Kommentarer
Postat av: emelie

japp, sara, det gör det! för du är grym!

Postat av: Anna B

Hej hjärtat!

nu mår jag lite bättre, har svalt 2 ipren 400 mg och det verkar funka. (ett tag tror jag dock bara dessvärre) Jag är på din ida iaf, det vet du. Hur du nu än har det i ditt liv. Ett år till av som bästisar funkar för mig. men gärna resten av hela livet också om du nu går med på det :) om nägra timmar är jag i thai. shit! jag saknar dig redan. Du kommer att bli något stort, det har jag alltid vetat. Love/ annabanana

2009-01-08 @ 11:45:15
URL: http://annapunktb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback