EN SKIVA NU


jo men så här är det. att jag samlade alla mina låtar hittills, la dem på en skiva som från början skulle bli en fyrspårsdemo men som tillslut fick formen av just en hel skiva. en riktig skiva ändå. 15 spår lång. med producenter och stråkar och pianister och en galen trummis och fyra körsångerskor och till och med några oretucherade livetagningar på slutet.

den är spretig och inte alls sammanhållen. lynnig, glad, och ibland lite på skämt. ungefär som jag. jag tycker hemskt mycket om att den finns och om ni mot förmodan inte redan fått den i julklapp men ändå skulle vilja lyssna så säg till. den kostar er ungefär som den kostat mig.

femti spänn och två frimärken. 
som en kaffe och kaka.

och så här ser den ut.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för den fantastiska julklappen! Känns mysigt att gå här hemma och vara ledig och lyssna på Sara! Börjar kunna sjunga med lite nu!

Lovade jag en mammablogg? Oj då, då får jag nog börja fundera lite på det upplägget nu....

Lycka till med studier och allt annat. Ska du till Lund nu?

MÅnga kramar Jennie

2009-01-04 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback