den här gången


hörrni, den här bruden fick böja ner sig den här gången. jag blev så väldigt väldigt ledsen för det men jag kunde liksom inte förmå mig att vara nöjd hittills. det spelar ingen roll säger de åt mig. själv tänker jag att visst fan spelade det roll. nu har jag lite mer tid på mig  säger dem. men visst fan spelar det roll tänker jag.


men jag läser igenom uppsatsen en gång till. funderar över hur vi behandlar prestationer. rättar mig och tänker istället hur jag. inser att där måste vi börja, rättar mig igen, till jag.


och sedan händer en rolig grej. i slutsatsen läser jag ett citat jag skrev ungefär tio över sju i går morse efter att ha varit vaken snart fyra dygn. minns inte att jag skrvit det där. under SLUTSATS  1.1

men där står det alla gånger. bo rothstein som sagt, angående implementering av beslut. som helt skiten handlar om.

"det blir, kort sagt, inte alltid som man tänkt, men det kan bli bra ändå"

Kommentarer
Postat av: Pappa

Till exempel skulle jag åkt till Bromölla imorgon och hämtat en fet svart mc, men den såldes precis framför näsan på mig. Skulle också passat på att titta in hos dig tänkte jag, kanske trynat en natt, men nu får det bli en annan gång. Jag och mamma åkte till Borås idag istället och nu är plånkan snustom igen. 4 tröjor, 1 skjorta, 5 kallingar, och en stooor stark, det kunde bli rätt bra ändå.

2009-01-09 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback