bad hair day



det händer ibland att jag får känslan av att jag har gått de här gatorna färdigt. det är en lurig känsla. den är förlamande och helt okonstruktiv. det är en rastlös jävel som pirrar innanför skinnet.

dock har jag blivit ganska duktig på att inte bara låta den ligga. det är som gödningsmedel för den nämnligen. nej man kan göra olika saker. man kan klippa av sig håret. men kan ta ett nytt jobb. man kan åka hem till mamma eller köpa sig en flarra champagne och gå ut i rosa peruk. man kan göra mycket.

den här gången har jag gjort lite olika. jag ska tillexempel på jobbintroduktionsmöte idag för ett företag som vill ha mig som ambassadör. det ska jag berätta mer om sen. sen så har jag börjat en ny kurs som handlar om att bestämma och det gillar jag. bestämma är bra.

men så fick jag för mig att skaffa ny hårfärg.

big mistake.

huge.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaså, vilken färg? Rosa? :) Bild, bild, bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback