också hemma



tillbaka i växjö efter konstig och mysig helg i herrljunga och lördagkväll hos åsa i göteborg.

väl här började jag min måndag med ett jobbmöte där folk pratade i mun på varandra och i varje andetag lyckades säga saker som inspirera, nytänk eller ännu bättre, kreativitet. det är vad vi behöver, jag vet att det är det.

så kom jag hem och fick ett mail från min första ambassadörschef. hon är rolig. när jag mailade tillbaka eftersom jag inte kunde öppna dokumentet hon bifogat och därför undrade över en grej möttes jag av ord och inga visor.


"Du har en gammal version av word, jag har den senaste versionen, det gäller att hänga med

Ha en bra vecka"


japp.

Kommentarer
Postat av: F

I ett sådant läge ber man vederbörande, vänligt men bestämt, att i framtiden spara filen i formatet ".doc" så att även fattiga studenter utan tillgång till det allra senaste i framtiden kan öppna hennes filer.

2009-02-03 @ 00:07:46
Postat av: faster malin

Tycker inte hon är rolig, bara oförskämd i Brasilien kan man få sparken om man inte är kamratlig. Tänker på dig Kram!

2009-02-03 @ 01:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback