nu kan jag pensionera mig

jag mailar till min ambassadörschef och skriver som ni säger, att hon får se till att skärpa sig med sina dokument. annars!. alla har inte råd med nyaste word. alla har inte ens råd med, ja vad vet jag, vad som helst. vi är en bunt fattiga stackare.

den här kvinnan är en taktiker, det vet man, och hon räknar ut precis vilka knappar hon ska trycka på för att göra mig glad igen. så hon svarar snabbt, men ignorerar min poäng. istället skriver hon två korta meningar.

"Universitetskatalogerna har kommit ut. Du kommer att bli kändis."

och håll i er nu.


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Wooohooo!!



Äntligen en kändis i släkten!

2009-02-04 @ 18:09:53
Postat av: Hanna

Wow, jag har alltid undrar hur man kommer med i de där katalogerna! Congrats!



Haha, jag vet. "mäh, jag tänkte ju på typ penne rigatte. Inte på sketna vanliga makaroner..."



Ses snart. Puss

Postat av: Jennie

Där passar du oerhört bra på det omslaget! vad kul!! Grattis!

Kramar från din runda kusin ,-)

2009-02-05 @ 10:03:36
Postat av: Åsa

Fin bild Sara! Nästan så man blir sugen på att börja plugga i Växjö ;-) Kram

2009-02-05 @ 15:48:15
Postat av: Sofia

Wohoo!! Med en så snygg brud på omslaget så går det inte att motstå att söka in till höstens härliga kurser :D Fint svägerskan, fint!!

2009-02-05 @ 19:38:34
Postat av: malin

fan vilken snygging ;D

2009-02-06 @ 14:30:08
URL: http://stjarngudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback