kreativitet


kreativitet är det finaste jag vet. 

det är nämnligen receptet mot all typ av jävulskap och elände. fantasi som egenskap har ju länge varit rätt nedprioriterat men jag vet att ju längre vi tar oss in i den här sjuka sörjan vi kallar finanskris, kommer vi att skilja agnarna från vetet på en för sverige många gånger rätt öm led. vår förmåga att tänka om. tänka nytt. börja hitta på. freestyla.

jag bildgooglade kreativitet och hittade en reklamannons för honda som satte fingret på det här jag har tänkt på så länge. en av de mest geniala annonser jag sett på länge som gjorde mig så inspirerad att jag fick skriva en krönika om den. den får ni läsa i sinom tid. annonsen bjuckar jag på här på stört.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback