jo jag berättade ju om att pontus var här

vi hade det jättemysigt tyckte jag så länge tobbe var på jobbet. vi handlade och han fick välja vad han ville, och sen hackade vi gurkor och tomater och stekte köttfärs så det stod härliga till och vi åt självklart godis före maten. jag sa till pontus att när man är hos oss finns typ inga regler. man får göra lite som man vill. det arma barnet såg sen förvirrat på köket och frågade mig om vi helt hade skippat regeln om att diska.

hursomhelst, vi hade det bra. pratade om skolan och hur man mår när man är elva år och om mamma i brasilien och allt det. sen kommer tobias hem och plötsligt når min ranking i kul-person-att-vara-hos ett brännande bottenläge.






och när jag vaknde dan efter vid tio hade det sedan länge redan sett ut så här:




Kommentarer
Postat av: faster malin

Ja detta förklarar ju den glada tonen han hade när han pratade om sin tripp til småland. Tack för du tog hand om lillgrabben. Kram!

2009-02-13 @ 02:25:10
Postat av: pontus

hahaha kul!

2009-02-13 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback