jahaja



när tobbe sa att jag var bakis visst han clearly inte vem han pratade med. jag blir liksom inte bakis. jag blir förvisso inte sjuk heller men nu är jag det. sjuk sjuk sjuk och en av mina chefer ringde just och sa att vårt projekt är på smålandspostens framsida och att herregud sara du måste planera, så att du har luckor att bli sjuk i.

jag förklarade för henne att när jag har luckor har jag bättre saker att göra med dem. roligare grejer.. men nu har jag satt mig lite i skiten. jag har nämnligen att göra nu

ambassadörsjobb ett,
ambassadörsjobb två
marknadsföringsjobb drivhuset
deadlines för tidningen
rep inför spelning på måndag
tjugo sidor statistikrapport
Pm i utvärderingsmetodik

men ja. vi får se. jag har tappat rösten och  jag kan ändå inte gå upp nu. bra saker är då att jag har min nya dator som passar perfekt i sängen. några små skrivjobb plitar jag ner mellan slumarna  och så  har jag en härlig som gör smoothies och handlar och fixar allt annat åt mig för att jag ska bli frisk.
en dag hemma är vad jag kan ta. tops.

hur går det för er i förkylningsfebruari?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback