jag shoppar konst



ja det gör jag. jag satt här och tyckte synd om mig själv. det är ju ingen konstruktiv syssla direkt och den leder sällan till något vettigt alls, men likförbannat håller vi på och tragglar med den.

så kom jag på att konst är svaret på allt som är tungt. allt med konst och kreativitet är motgiftet mot alla mina känslor som handlar om tillexempel forskare eller statistik elller annat sånt där typ, innehållsförteckningar.

så kom jag ihåg att det finns en konstnär som heter anthony burril, som är ett geni och som jag pratat om tidigare men som inte en endaste en av er gav mig i julklapp. han gör tavlorna för londons coolaste killar, typ nike och tunnelbanesystemet och sånna och jag vill också ha en. så jag köpte den nu. grattis till mig för att jag är en härlig tjej och för att jag gör bra saker. den ska skippas hit över havet till mig och jag hoppas den gör det snart.

det här kan jag göra för ni vet väl vilket datum det är?

så här ser den ut och den är tryckt för hand med  träklossar på snyggt brunt gammalt trådat specialpapper och den är skitbilligt för att vara konst.

 

anthony burril är, som sagt, ett geni.
kolla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback