intrång


jag har en ny dator som är så fin att man kan spendera flera minuter av sin sjuklighet på att bara beundra den. jag kan verkligen göra sånt med fina grejer. det kan vara saker eller det kan vara situationer eller det kan vara kroppsdelar och det behöver inte ens vara mina egna.

nu med min nya dator har lite olika datakillar fixat lite olika grejer som ska vara bra. antivirusprogram är skitviktigt, tydligen. jag fick inte ens öppna den lilla vita innan där fanns ett antivirusprogram. men nu har jag ett och det verkar göra susen. det poppar upp blippar hit och dit om att det har skyddat mig från någon som ville göra intrång i datorn.

det här händer typ var tionde minut och det får mig att känna mig lite paranoid. vem är det som håller på och försöker angripa mig? och varför?  

eller är det virusprogrammet som vill skryta och hittar på alla de här hoten som det sedan motar i grind? ja jag vet inte. men fin är den iallafall.


Kommentarer
Postat av: Linus!

Vad är det för antivirusprogram? Låter som något elakt.. Inte norton hoppas jag..

Nåja.. Du är länkad till på min blogg iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback