fasta!



 jag har fått en flipp och funderar helt seriöst på det här med att fasta. på riktigt alltså. och inte för att gå ner i vikt, det är jag för klen för, nej det här har jag större ambitioner med. jag vill typ rädda världen. avstå lite av allt gött för alla som håller på med det helt ofrivilligt vareviga dag i den här världen.

men jag vet inte hur man gör och jag ju kom på det idag, så det är bråttom!

en sak jag vet är att imorgon är det fettisdagen och att ska man fasta är det skitviktigt att man käkar mycket semlor först. så det börjar jag med,
så får vi se sen.
 

Kommentarer
Postat av: faster malin

nä du Sara fasta inte för att andra inte har mat, tänk på att i ditt nästa liv kanske du sitter där utan och då var det väl himla onödigt att du inte tog vara på det nu. Förresten kommer du bara lukta illa bli trött och grinig och tänka på allt du inte får äta tro mig, några dagar kan du inbilla dig nåt annat men sen kan du flytta berg för en chokladbit. Ät, njut och må gott istället.

Kram på Dig !

2009-02-24 @ 00:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback