dont pick a fight if you cant handle it


jag sitter här med njut i ryggen. jag har varit så bra. görbra.

hade tillslut presentation med statistiken. fick iallafall läraren att skratta och, jo men det räcker. sen har jag bjudit min man på lyxlunch med tillhörande solpromenad. nu har jag diskat (sant) och dricker rödvin och äter mörkchokladen och har som sagt, njut i ryggen.

skrev också just klart en krönika, som jag gillar. jättemycket. den handlar om att jag blev avundsjuk på en annan tjej som var så jävla grym på att sjunga sist när jag hade spelning. så dumt gjort. så lätt oxå att säga att man inte blir sån. så mycket svårare att säga shit jag känner mig lite underlägsen här och istället bara tänka det inåt. och inåt är värst.

så tänkte jag att det är väl bara att säga. så nu gjorde jag det.


och ja just det ja, 
sprang på en kjol jag gillade.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Oj, 87,5% rabatt. Knappt så man tror sina ögon.



Skönt med ditt njut, smittar av sig en smula.

Ser fram emot krönikan, det regnar AT på köksbordet nu förtiden och jag letar febrilt varje gång.



Alltid försökt framföra att den allmänt missförstådda avundsjukan är en naturlig egenskap, kanske till och med sund. En av världens största drivkrafter. Vore konstigt om man inte ville dit vissa redan nått. Missunnsamhet däremot kan vara dess negativa förlängning. Bevare oss från den.

2009-02-28 @ 01:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback