kör kör kör



imorgon ska jag äntligen sjunga lite igen. mina gamla grabbar från tiden i soulbandet i växjö som ska lägga nya körer på låtarna och därfår lockar de mig med superflott studio i blekinge.

det är smärtsamt tydligt att de inte helt och hållet vet vem de har att göra med, eftersom de bokat biljetter till mig från lund klockan 07.40.

vilket innebär att jag måste ta bussen 07.10.

vilket innebär att jag måste gå upp 05.30


05.30


jag undrar när det är läge för mig att lägga in den där kravlistan?


men sist vi sågs, jag och magnus lang, som skrivit låten som vi ska sätta imorgon, var det så här lyckligt.



vackra vackra växjökvällar.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Oh fy sjutton att behöva gå upp så tidigt när det är lördag och man vill ta det lugnt.

2009-12-04 @ 16:46:57
Postat av: Pappa

Skulle velat höra, känner att det kommer att låta fantastiskt.... vackert. Ibland går man glatt upp tidigt, och som en rödhårig kille jag känner skulle ha sagt, lätt värte.

2009-12-04 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback