mäkta stolt fuskare!


glömde berätta om att idag när vi spelade kom jag av mig. helt och hållet glömde jag bort texten till sista versen i sista låten. när det händer skäms jag alltid, rodnar, tittar ner och skrattar nervöst.

men inte idag!

nej för idag, för första gången var jag ett proffs. jag blev så ledsen för att spelningen som hade gått så bra dittills nu skulle förstöras av ett nervöst orutinerat slutnummer.

så, vad göra?


jag började hitta på.


och lyckades då till min egen och patriks stora förvåning leverera en hel vers utan ett enda ord. sjöng på låtsasspråk, och liksom mumlade ljud som kanske skulle kunna låta som engelska, men som i själva verket bara var total smörja.


och ingen märkte. eller ja kanske nån - men få!
 
vilken grej!


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Det kallas härlig kreativitet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback