jag letar lägenhet


det har jag gjort i två dagar nu, hela dagarna. jag har alltså vaknat, letat lägenheter, letat letat letat letat. ring och mailat ringt och mailat. bett snällt. trugat. flörtat. och sen gått och lagt mig. för att nästa dag då göra samma sak igen.

jag ringer och mailar och är så jävla käck hela dagarna nu att min egen presentation av mig själv gör mig illamående. tveksamt om jag själv hade hyrt ut nåt till mig.

det finns massvis med sajter att leta på så jag updaterar helt frenetiskt. det finns privata och kommunala och det finns nationer och tidningar och mindre sajter och nischade föreingar och det finns också en väldans massa dumheter där ute på bostadsmarknaden.

senaste var ett rum 13 kvm, som nån skulle hyra ut för 5600. ocker. ocker. ocker. ocker. och så finns det alternativ hos män där helkroppsbilder krävs. där endast ett sovrum finns att dela. ett smärre skämt är det alltså att försöka sig på att bosätta sig i sveriges för tillfället sämsta stad att bosätta sig i.

en som piggar upp mig är matilda. min lilla kusin som msn:ar igen. matilda tänker utanför boxen och kommer antagligen att bli mycket framgångsrik en dag, håll er väl med henne. 
 

Sara* says:

jo jag sitter och letar efter en lägenhet i lund, dit jag ju ska flytta nu, känner du någon i Lund matilda?

Sara* says:

som vill ha en galen sara i sitt hem =)

Matilda says:

näj ingen

Matilda says:

jag käner en kille som heter martin lund om du vill bo i hans efternam


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

:) Kul Matilda!

Postat av: malin lundström

hahaha, vilken härlig!

2009-08-20 @ 17:39:25
URL: http://stjarngudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback