i min koja




här ser ni mitt fönster uppe bland träden. bland de stora höga vajande träden i parken där jag bor. fina fina parken. när som helst ni får för er att komma hit ska vi picknicka där, det lovar jag er.

jag har fortfarade inga grejer. lite blommor iochförsig nu, som lever här med mig i min koja. ja så får den heta nu, lägenheten. kojan. här invid fönstret ska jag hitta ett skrivbord med en historia att ställa dit. och så ska jag hitta en skrivmaskin, en riktig, en gammal. och så ska här skrivas.

diktbok ska det bli. minns att jag sa det nu. en diktbok ska det bli. skriven på skrivmaskin, på skrivbordet med historian vid fönstret uppe på sjätte våningen bland träden i skåne.

ja så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback