hej, på skånska


i mitt nya rum i lund sitter en enda sak som är min på väggen. en liten utriven sida från en bok jag hittade för en femma på en utförsäljning i henån i somras.



och det är väl kanske det man behöver påminna sig om.

för så är det.

jag är här nu.
och allt har gått så otroligt fort. varken mitt huvud eller mina ben har hängt med och det lär dröja tills jag landar, men jag har bevisligen en bunt människor här som fått mig att känna mig väldigt, väldigt välkommen.

jag skriver från sjätte våningen, från mitt rum med fönstret i trädkronorna, klostergården, lund, skåne.

om ett tag lär jag mig säkert kalla det hem.
om ett tag ska ni se att jag landar.

snart snart.


jag är här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback