som som, som sommaren kan det aldrig bli.



i sommar kommer jag inte att jobba som jag gjort förut, jag tycker ju inte att det är så roligt. så jag tänkte sjunga istället, som ju faktiskt är det roligaste jag vet. kika gärna in om ni har vägarna förbi småland.

den trettionde maj körar jag tillexempel bakom Charlotte Perrelli.



och sedan kommer jag jobba hela juli med allsångskvällarna i växjö som sveriges radio ordnar och spelar in. vara körsångerska åt åtta kända svenska artister.

och ja, förra årets publikrekord var när den där zelmerlöf var där. 12 000 pers.

tolv. tusen. människor.

ni kan tänka er att jag har lite svårt att sova.

min förebild är nu alltså hon anders Lundins fru ni vet i allsång på skansen. så ska jag vara, ungefär. fast prio ett är att inte ramla, inte spilla nåt på nån kändis eller krabba till det i största allmänhet för oss i bandet. jag ska försöka.
vi får se hur det går.

men herregud.
livet är vackert.
 

Kommentarer
Postat av: emelie

gud vad kul sara, grattis grattis grattis! i knew it!

Postat av: Jennie

Grattis igen Sara! Det är ju sååå roligt!! Jag är säker på att du kommer göra succé! Dessutom tycker jag att du kan byta plats med Perelli... ,-)

Kramar från lerum

2009-04-20 @ 08:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback