skärtorsdag


jag vet att jag inte har riktigt rätten att sätta mig på tvären nu, när egentligen allt rullar min väg. men det gör jag. jag har tappat lusten lite den här torsdan. det smittade mig igårkväll, och så vaknade jag idag helt insjuknad i känslan av att allt är.. så trögt. eller ja.. mest jag själv. ögonen öppnar sig liksom inte riktigt. ni vet säkert hur det är, när det är ett smärre företag att ta sig upp ur sängen. det man pallar med i frukostväg är te och några piller. jag har skriver mail och skickar sms och bestämmer träff med folk i alla mina projekt som måste stämmas av nu inför påsk. men gud. bara det. dessa dagar ska man hållas så långt bort ifrån civiliserade människor man bara kan.

jag känner mig som en tonåring. och det är jag ju faktiskt inte längre. försöker fundera på om det är pms, men eftersom jag är mig själv, så vet jag inte sånt. datum hit och datum dit. jag planerar ungefär en vecka framåt. så vad jag gjorde för frya veckor sedan.. ja..  ni hajjar..

hur gör ni, dessa dar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback