måndag!

fint med måndag minsann! när man jobbat hela helgen! ja!

idag är jag på ett blixtrande humör. är det inte pmsen nu så vet jag inte vad. men jag har iallafall försökt få fatt i en på växjö kommun och då vet man ju redan innan att man är på väg utför. som om de har till uppgift att vara frånvarande. människor på kommuner, SKÄRP ER! och människor i kommunväxlar; NI MED! visa lite hyffs för fan. eller var åtminstone trevliga. eller åtminstone inte otrevliga. jag funderar på att ringa upp och tala om för dem vad deras jobb går ut på: be nice. den som ringer betalar din lön.

och nu ska jag till länsstyrelsen i kronoberg och träffa alla deras högsta chefer. de har nämnligen chefsträff där de dricker lite kaffe och diskuterar, ja sånt som chefer pratar om och så bjuder de ibland in andra att prata om sånt som andra pratar om. det är lite pirrigt. jag ska snacka om hur viktigt det är att chefer är trevliga mot studenter.

precis rätt dag.

 ja
wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha ha, på dem bara.

Kan du inte stämma träff med de allra största stackarna, de som har det värsta av alla skit jobb, de som pinar sig dit varje dag och som ständigt måste lyssna på eländiga människor utan jobb som bara vill ha pengar varenda månad, (sina egenhändigt inbetalda pengar kan tilläggas), just det ja, A-kassefolket.

Säger som stollen Anders Björk sa till den politiske ekvilibristen Lidbom, de ska veta hut.

2009-04-21 @ 17:24:53
Postat av: Pappa

Föresten, Tobbe är väl inte släkt med ... Nej, inte en chans. Hälsa honom.

2009-04-21 @ 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback