idag



går det bra kan man säga. det är en fantastiskt dag. så mycket händer idag så jag kan nästan inte tänka på annat än hur lycklig jag är och att solen är varm igen.

så går jag in på ATs hemsidan och läser
den här roliga roliga artikeln. AT gör ett aprilskämt om att alingsås skänker nolhaga slott till våran nya prins daniel idag och då går tanterna såklart man ur huse för att bevittna detta sällsamma skådespel. och när man inser att allt är en bluff, att daniel är nowhere to be found blir stämningen, lite tryckt. de har ju blivit snuvade på århundradets konfekt här, damerna.

"jag tycker inte man ska blanda in kungligheter om det inte är sant" säger berit.


halleluja, vilken dag.

Kommentarer
Postat av: Leif Brunnegård

Hej!

Jag har just läst din fina berättelse om Din morfar. Eftersom jag är morfar/farfar till 13 barnbarn mellan 2-18 år berörde den mig starkt. Jag hoppas att mina barnbarn en gång kan instämma i ditt omdöme om en morfar.

Hälsningar

Leif Brunnegård

2009-04-02 @ 12:37:28
Postat av: sara

Tack Leif,(om jag kan nå dig här) tack. Om du visste vad det värmde här i mig. Och vad lyxigt med så många barnbarn, det hoppas jag på att man får någon dag. Hursomhelst har de såklart en toppenmorfar/farfar i dig! Tack igen och en hoppas du har fina dagar nu i solen. / Sara

2009-04-02 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback