förresten!

Sara by Alexander Mahmoud.



så träffade jag ju min fotograf alexander för första gången häromdan. vi skulle lära känna varann, sa han och det innebar att jag fick göra en massa olika saker och vinkla mig hit och vinkla mig dit tills hans till sist sa att jag "iallafall är stark i profil". jahaja. så det ska vi alltså jobba med framöver.

men ni kan tänka er att jag gillade det här. vi ska ses åtmnstone tre gånger till och jag får ha mina idéer och han får ha sina. som tjänster och gentjänster. häromdan ringde han tillexempel och sa att  "sara hur känner du förresten.. kan du tänka dig att få färg slängd i ansiktet?... eller mjöl?.. mjöl är bra."

alexander är som ni förstår, en konstnär.
jag, ja jag vill mest se snygg ut jag.


Kommentarer
Postat av: Frida

mycket vackert foto, gumman! och hellre stark i profil än klen överallt, va?;-) om mjöl blir för trist står jag fast vid mitt förslag iaf - räkost. kram kram!

Postat av: emma

wow, va tjusigt! har du gått & blivit modell nu också? snacka om att vara en mångsysslare. glad påsk till dig!

2009-04-09 @ 18:37:20
URL: http://novemberbarn.blogg.se/
Postat av: emelie

åh, så fint sara!

2009-04-09 @ 20:17:39
URL: http://laady.blogg.se/
Postat av: Rosa

Åhh vilket vackert barn jag har !!

Fast jag tycker faktiskt att du är lika fin där du ligger under täcket..

Kram Mamma

2009-04-09 @ 20:21:53
Postat av: Jennie

Du är ju bara så underbar på den här bilden och alltid annars ,-)

Hoppas du får en härlig påsk!

Kram

2009-04-09 @ 21:03:26
Postat av: Åsa

Vilken fantastiskt fin bild!! Goa du!

Jag var i Åre förra helgen, tänkte minsann på er och önskade att jag kunde dela på mig och vara på två ställen. Ni verkade iallafall ha det riktigt bra. Jag tänker att jag är med nästa gång, men måste jag vänta hundra år då?????? Kram på dig och glad påsk!

2009-04-10 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback