snart släpper jag boken


ni kanske vet att jag ytterst, ytterst sällan är sjuk. jag har nämnligen ett immunförsvar stort som amerikanska flottan.

jag vill att ni ska fatta hur man gör, nu i dessa tider då varenda sate snörvlar mig fullständigt ur fokus. alltså jag vill verkligen att ni slutar med det, så här är dem nu!

de riktiga tipsen.

Ta inte på dig ordentligt
Var inte så pedant med din personliga hygien
Köp saker du inte behöver
Dansa och sjung så ofta du kan
Städa inte alls lika ofta
Ät sånt som gått ut
Le


toppa med mörk choklad och rött vin. 

klart!


Kommentarer
Postat av: Pap..attsjooo...pa

Hmmm...Du har snott mitt patent förutom dansa och le, men jag kompenserar med Tabasco, ändå går jag här och gnyr med sandpapper i halsen och gröt i bihålorna, häromdagen 37 o 1 minsann.



Jag som inte vart sjuk sen ont i ögat 95. Skönt då med min egen sjukförsäkring, 260 timmar komp.



Får väl prova med dansa och le då för säkerhets skull. Trots 0 sms-bud. Grattis till kommunjobbet.

2008-09-29 @ 21:10:35
Postat av: Jennie

åhåå, såna här tips gillar jag (: fast, går det inte bra med vitt vin istället för rött? jag blir sjuk i huvudet av rött vin serru (: hoppas du mår fint, sara! / Jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback