MEN HEJ



jag sitter och pusslar framtidspussel.

har igår börjat, inte på mina nya liv, som jag gjorde förr, utan nu har jag inlett expedition schlager. bli en lite mer elegant filur till schlagerfestivalen. man får helt enkelt göra så med saker man hoppas sitt hjärta ur kroppen för. så att man åtminstone gjorde något bra, som är kvar när allt är över.

thats the way att bygga win-wins.

sen planerar jag relationer! inte som jag gjorde förr, med män, utan med andra kärlekar. hanna och robin  och emil och sofia för banankalas, evelina och malin för sumobrottningsfest, fastermalin för verklighetsupdatering / julklappsshopping, anna för påfyllnad av vitaminer / lust.

sen har vi min och grannens skåneroadtrip,
min, birkelands och johan glans weekend i gbg,
tretti år i livet för tobias med släktkalas, vänkalas, parkalas
och hur går det egentligen, jennie, med vår italienska afton?

utöver det se: c-uppsats, låtinspelningar, lägenhetspill, ambassadörjobb, föräldraflytt, lillebrorsbesök, krönikodeadlines, farmoroperation, och så ja, jul.

har ni nåt att tillägga så säg till.  jag klämmer in er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser verkligen fram emot banankalas. Hoppas utbölingarna, Emil,Sofia o Tobbe vet hur det går till bara. ;) puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback