kärlek



ni vet hur det är när man blir ihop,  mycket är det  som ska vänjas in. jag försöker ändå mitt yttersta att inte tvinga killar att vara tjejer eller ens göra allt som tjejer vill att de ska och jag är herregud inte så noga, inget att daltas med. 
boys will be boys och jag gillar ju det.

allt gott.

men så kommer man till sånt där oundvikligt, typ toalettpapper. ni vet alla vad jag menar. jag hatar när killar gör så, snålar in och köper nåt jädra euroshopperpapper för tio spänn för att de tänker att det ändå bara är till röven och sen så känns de där stenhårt pressade rullarna som sandpapper i stjärten för mig.

men om man säger något om det, så ska det ironiseras och hånskrattas. det ska diskuteras om det verkligen är pappret eller bara priset på pappret som river mot det ömtåliga skinnet, huruvida papper kan eller inte kan var, gott nog, för en tjej. och så frågan om vuxna män som får ha vilket toapapper de faktiskt vill hemma hos sig själva.

och det har de ju rätt i kanske och så blir de helt nöjda med hur de hanterat situationen och skyddat sin egen integritet så till den milda grad.

men så vet man, 
att när de står där sen framför hyllan och ska välja
finns bara ett alternativ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback