csn, bank-id, datorhaveri



HEJ!

det gå bra för mig.

jag försöker dansa med CSN. och det vet alla som bjudit upp att det är fan ingen lek.

min dator är trasig. helt och fullt. ibland vaknar den upp, blinkar till och ser fin ut. sen lämnar den mig igen. snart snart ska den få sova. det här är inte rätt mot någon av oss.

mitt bank-id var på den gamla datorn. eftersom jag inte har en ny, har jag inget.

och bank-id måste man ha för att få fatt i stålar

fast utan dineros köper man ytterst få datororer att intallera nya bank-ids på


så ja, på det hela taget lite lurigt.


men det gör inget!

för jag har kommit på vad jag ska bli när jag blir stor. och jag vet hur jag ska bli det och jag kommer få ett jobb som jag kommer gilla.

det går bra för mig.

Kommentarer
Postat av: Pappan

Jag plockade isär den och blåste ur igen , uhh, host, "en del damm". Startade den igår, tömde den på 30Gb blandad smörja, och nu trivs den utmärkt. Mer än ett dygn i sträck! Ungefär som att katter vandrar iväg om man talar om sprutan hos veterinären. Inga garantier men....

2008-09-18 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback