borde/ vill


hej småland!

nu är jag tillbaka här, lugn och fin. jag var bara hemma i herrljunga lite. det är härligt hur man än gör.


jag svassar runt i tobias lägenhet och skulle förut se en film, thirteen days, om kubakrisen på sextiotalet, i utbildningssyfte och faktiskt för andra gången. jag fattade den nämnligen inte riktigt när jag såg den utan text. trodde bättre om mig själv men okej, nu har jag fått svenska subs och alla är med. det är till och med en bra film.

så kollar jag i mappen med nedladdade filmer som tobbe tagit hem åt mig. scrollar ner i listan och hittar den. och så under den en annan som fångar mitt öga, sex and the city.

jag har häcken full med plugg. vad tror ni jag gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback