nu är jag pinsam igen!


igår på ica häll jag på att nypa min funktränare i rumpan där han intet ont anande stod och plockade apelsiner.

det är nåt jag gör ibland med folk jag känner. tycker det är en lite härlig gest sådär. men känner, i det här fallet, är en grov jävla överdrift.

det kom jag dock på liite för sent och i sista sekund fick jag försöka rädda  situationen genom att peta honom lite på ryggen och fick väl sen ur mig mitt allra mest psyksjuka hej.

 funktränaren svarade med ett liknande hej, tobias fann hela händelsen mycket roande och jag ville väl mest skjuta mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, hihihi.

2008-10-15 @ 21:50:32
Postat av: malin lundström

HAHAHAHA!!!! hysteriskt roligt!

Postat av: Lillebror

De är mammi som har fått våran familj att pyssla med sånt där tror jag, jag har faktiskt gjort iprincip exakt samma sak ett par gånger.. :P

2008-10-16 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback