möte!


det är nånting fint med möten, som jag gillar. man får prata och man behöver oftast inte tänka på statistik eller så. som jag förresten har knäckt lite idag! förstod på riktigt hur man faktiskt gör de där regressionsanalyserna och kände mig återigen lite grann on top. fråga mig när som helst om huruvida några värden riskerar att vara multikollieariata och jag fixar troligtvis biffen.

men idag ska jag på ett nytt möte angående min ständigt skiftande c-uppsats. det är viktigt att det blir bra. att jag blir mitt bästa någonsin nu. jag måste fundera mitt allra finurligaste. jag har valt och valt om och valt bort och valt nytt. jag vet inte allt jag har valt nu. idag ska jag hursomhelst träffa gisela som är integrationschef på länsstyrelsen.

hon kan vara min framtid, det kan hon. eller så är hon inte det.


denna ständiga ovisshet gör mig galen.
men inte så galen att jag blir finnig igen. nej för det vet jag bättre än nu.

allt är inte hela världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback