melodifestivalen!



jag rumlade in på aftonbladet så här med käften full av äggmacka och ser att bidragen offentliggjorts. jag läser och läser och jag läser och jag hittar inte min låt. jag hittar bara de gamla vanliga låtarna. jag blir arg!


sen ledsen.


sen arg igen!


tuggar och tuggar på min äggmacka.


jag säger till patrik att jag tänker bojkotta den här skitmelodifestivalen eftersom de ska ha med sånna trista som BWO igen och alzacar igen och lilli och sussi och sånna. blir skitarg och han är som vanligt helt lugn och säger när kunde du komma hit och lägga lite stämmor sa du?


jag säger högre att herrgud hör du inte! jag ska bojkotta melodifestivalen, tänk för att det ska jag!

fast sen skrattar jag. 

haha!
det är klart jag inte ska

jag älskar melodifestivalen
fina, fina melodifestivalen.

yeehaw nu börjar det igen!
du och jag anna, gbg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, men va fan.. Jag skyller allt på Linda Bengtzing!

2008-10-14 @ 22:08:28
Postat av: Lillebror

Jäklans otur du..



Får man höra på bidraget då?

2008-10-15 @ 12:26:39
Postat av: Tessan

Jag blev oxå besviken när jag inte hitta någon Patrik blan låtarnas tillverkare...bara Kempe,ingela pling,g:sson mfl vi hört förr!

Kämpa på det går fler tåg! Lettland kanske lr england...

Kram Tessan

2008-10-15 @ 13:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback