lördag!



eftersom den här dagen är helt sjukt lik en vardag för mig, med plugg plugg plugg och sen jobb jobb jobb så har mannen här i huset bjudit ut mig på typ hundra rätters mat och vin ikväll.

 och en av toppsakerna med att ha kille, är att när de bjuder på dejt blir det i princip alltid bra. man behöver inte oroa sig, de vet vad man gillar för ställen och de vet vad man ska prata om och inte och de försöker inte med en massa luringar.

om några timmar ska jag rusa iväg och snabbjobba med ambassadörerna på högskoleprovet. se fin ut peppa lite och dela ut några grejer. fatta vilket jobb jag har. men än så länge sitter jag här med min underkänding och kämpar vidare. jag ska fasen chocka skinnet av den där halvdöe nu. han ska förundras över min brillians, det ska han. häpna vid blotta åsynen.

alla tiders.
fast det jag egentligen gör nu är att jag sitter och drömmer
här och så tänker jag..


lamm?.. ankbröst?.. lamm?... ankbröst?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback