slam dunk da funk



jag vet inte hur det är med er, men det händer rätt ofta för mig att jag tänker att jag är någon annan. vi analyserar inte det närmare nu, men det kan hända lite här och var, tillexempel när jag tränar funk.

jo för när jag tränar funk så är jag med i pussycat dolls. minst. 
alternativt yo mtv rapz.

det roliga här är ju såklart att jag inte är speciellt bra på att dansa funk. men det verkar jag inte bry mig om eftersom jag tror det stenhårt själv att jag kan. vi är jättemånga tjejer där så det är trångt att se och så har de sånna smalspeglar i träningslokalen. smalspeglar måste ju varit en mycket lönsam historia för den killen som kom på det. eller det kanske förresten skulle till en kvinna för en så brilliant idè. jag vet inte. men det var ett sidospår.

det händer ibland att jag trampar på mina skosnören, går åt fel håll eller att jag slänger med min hästsvans rakt i nyllet på någon som bevisligen inte stått bredvid mig förut. nästa gång tar hon alltid en annan plats. och när det hela är klart ser jag ut som en belåten rödbeta.
 
MEN

första gången jag träffade min funktränare, (som är stor som ett hus och har dansat med carola) på krogen och han inte visste vad han skulle säga till mig sa han att jag faktiskt var mycket duktig på funk.  sjävfallet en artighetsgrej eller bara ren och skär lögn.


men ja, nu förstår ni.
jag kommer aldrig sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback