buy a bag and get over it


alltså ni ska inte oroa er, jag är duktig på att komma igen. jag hade ett litet bryt igår och det är väl första steget. tobbe smög in i sovrummet för att sätta igång ett nytt avsnitt av typ, nåt rymdprogram, och jag trodde i sömnen att han var tjuv. skiträdd blev jag och började grina. längesen jag gjorde det nu och det är ju aldrig bra, det hoppas jag ni vet.

det är bara lite många saker, till och med i mitt huvud nu. det är mest länsstyrelsen. eller mest professorerna. mest statistiken. mest alla regler. mest det.


på tal om att göra saker i sömnen så har jag gjort bort mig lite igen. jag har ju sagt de mest bisarra saker till min kille förr, men ja, i lördags tog jag väl priset när jag glad i hågen satte mig upp och sa

"NEJ MEN DÄR ÄR DU JU!

jag ligger här och tänker på en massa andra killar!"

han gillar mig ändå verkar det som. och det sa han, varpå jag svarade ömt att jag behöver köpa ny jeans.


jag har förresten skaffat hemförsäkring nu. det har jag inte haft på nästan tre år. då höll jag tummarna och köpte chapagne istället för pengarna. those were the days. nu är jag vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback