att göra!



för er alltså. några saker vi ska gå igenom nu som ni inte ska glömma.

spänn öronen nu!

6e december som min pappa så fint berättat är en lördag ska ni komma och lyssna på mig i kyrkan i herrljunga. där är det luciakröning och fin kör som sjunger och så jag. 6e december!

17e november spelar jag på tufvan i växjö. skitmysigt kvällsfik som har musiker där en måndagskväll i månaden. den där måndagen är min.

27e november är det min namnsdag. glöm inte det! viola är nämnligen mitt finaste namn.



förresten så har jag insett att jag är i en ekonomisk kris. det enda man kan trösta sig med är väl att man inte är ensam. när man dock inser att man är i en ekonomisk kris måste man fundera på huruvida man ska minska sin konsumtion eller öka sina inkomster.



har ni nåt jobb till mig?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vaddå 27:e nov? Det är ju idag, Violadagen för sjutton gubbar..

Postat av: Paula

Instämmer med ovanstående talare.Du har alltså namnsdag den 29.e OKTOBER. INTE 27 NOVEMBER!

2008-10-29 @ 16:31:16
Postat av: Eva-Lena

Grattis på namnsdagen! Vilken tid är det i kyrkan när lucia ska krönas? Kram Eva-Lena

2008-10-29 @ 16:37:04
Postat av: Lena

Hej Sara. Kul att du ska sjunga på Luciakröningen. Det ska Viseversa också göra.

/ Lena

2008-10-30 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback