att gå över bron efter vatten


När jag och tobias var i frankrike i våras spenderade jag rätt mycket tid med att bara insupa atmosfären bland alla de lyxiga butikerna. det är så exotiskt, det där.

eftersom min man jobbar med logistik och håller ordning på en ofantlig mängd paket händer det att han stundtals snubblar över en del intressanta saker. otippade sanningar om hur det går till i verkligheten. 
se bara på det här.






France Mode är en av de största butikerna på den stora avenyn i Marseille, La Canebiere. Den gigantiska blanka svarta skylten ovanför butiken, som låg vägg i vägg med Versace, hade namnet skrivet med versaler i guld.

ser ni varifrån de köper in sina kläder?

Bibbis festkläder i emmaboda.

jahaja.

Kommentarer
Postat av: malin lundström

neeej, fan va tråkigt :O hade varit ballare om det va tvärtom juuu :) hälsa grattis till tobbe från mej :D

Postat av: Hanna

Hahahahaha.. De måste va ärtiga de där kläderna från Bibbis. Och Bibbi själv ska vi inte ens tala om. :) Antila, ja. Vad kostar det? Vi är väl inga större fans, men det vore kanske kul! Ska kolla med chefen. Puss

2008-10-09 @ 12:17:49
Postat av: Hanna

Så länge det ingår bananer så spelar det ingen roll för mig vad vi gör. :) Ja, och så vill jag se Växjö och fika kladdkaka på ett trevligt hak. Går det att ordna? Ska kolla med råttan Smith och se vad han säger.

2008-10-09 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback