angående pms


så var det nån reklam på tv som triggade följande konversation

tobias: hörrö de säger här att man kan bli nervös när man har pms, blir du det?

jag
: näe mest arg. fast jag fattar liksom inte själv att det är därför. är bara .. jävligt arg.

tobias:
aa ja. så när du attackrasade när jag ifrågasatte doktor phil, och gav mig en avhyvling utan dess like rätt upp och ner, 100% befriat från glimt i ögat..

jag: så var väl det ett rätt så fint exempel på det ja.


... fast du har ju fortfarande fan så fel när du säger sånt.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Eftersom att det inte går att få tag i dig på msn så tänkte jag höra av mig här..



Innan du bestämmer dig för någon dator att köpa så läs igenom den här recensionen,



eeepc1000hmsiwindochacerone" rel="nofollow">http://www.sweclockers.com/artikel/6102-asuseeepc1000hmsiwindochacerone



Bra recension där dom går igenom de vanligaste och kollar lite på vilken som är bäst och så.



är det något du undrar så kan du ju höra av dig, du vet ju var jag bor så att säga.

2008-10-21 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback