angående det här med min namnsdag



så vet jag inte hur det blev så. eller det vet jag, men ni skulle inte riktigt förstå.

(jag visste att det var idag bara hanna (gullunge) hade sagt grattis och jag ville på ett subtligt sätt göra er uppmärksamma på det. funderade i all hets ut dagens datum genom att tänka på pappas födelsedag som visserligen var i måndags och gjorde en något bristfällig överslagsräkning i huvet innan jag kom fram till den 27e, skrev sen nuvarande månad som jag önsketänkte till november och så var det klart)

menade såklart, idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, du hade ju kunnat kolla upp dagens datum rätt så lätt. Texttv, mobilen, datorn, dagens tidning, kalender?? ;) Hade varit lite enklare än den där huvudräkningen du höll på med som gick helt galet. :)

2008-10-30 @ 08:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback