adam is on fire!



men hallå! min lillebror är ett geni.
det är såklart mamma som fått mig att utveckla denna plötsliga lust att nypa folk i stjärten. det har ju hon gjort sedan urminnes tider. inte tänkte hon på då, att detta skulle komma att sätta hennes älskade avkommor i sådana här piniga situationer.


på tal om adam är han en av den här bloggens kanske skarpaste kommentatorer. hans små tillägg för ofta folk att skratta betydligt högre än själva inläggen. det gillar jag! för exempel kolla in hans senaste där efter att farsan jämfört mig med en seriefigur.

har jag förresten berättat om att lilla adi ska bli fotomodell? det hände honom nyss, som jag undrat länge varför det inte händer mig, att det kom fram en kille med internetklädbutik och utbrast att herregud jag har aldrig sett ett så härligt ansikte och en trendig frisyr och en så perfekt kropp. bli min!

hur går det nu med det hela adam?
och möts vi hemma till helgen?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hade ingen aning om att du hade ärvt detta beteendet att nypas i skinkan, men du måste medge att det är härligt att nypa till.....:)

2008-10-16 @ 17:20:58
Postat av: Lillebror

Haha, såså nu ska vi inte ta saker och ting i förväg här.



Jo då, vi har haft lite kontakt han och jag och det är så att internetbutiken i fråga tar in nytt sortiment varje vecka och i samband med det behöver dem modeller som passar "stilen" på kläderna så att säga.



Det som är överensekommet är att han har fått mitt nummer och min mailadress och ska höra av sig när han tycker att jag passar.



Och JAJJEMÄN i helgen träffas vi, dock inte alldeles för mycket, kommer hem någongång i morgon men måste hem relativt tidigt på lördag. Men ses, det gör vi allt :)

2008-10-16 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback