pick your battles



jag sitter med en tidsplanering.

tidsplaneringen har min handledare gett mig i uppgift att göra, som en hjälp. den ska vara en förteckning att luta sig tillbaka på säger hon, för att underlätta mitt arbete med c-uppsatsen. med exjobbet. kronan på det här lilla verket.

tror ni jag fuskar?

klart jag gör. jag har väl aldrig i hela mitt liv följt en tidsplanering. jag vet inte hur man gör det och jag försöker varje gång vara ärlig men så slutar det ändå med att jag får hitta på. statsvetarna som snart inte är minisar längre, utan riktiga, går fullständigt bananas över metodval och kvantitativa analyser och motiveringar med strategiska val av enheter.

jag är inte orolig. jag och integrationsdirektören kommer klara det här galant.
jag kommer bli en duktig avgångsstudent vart det lider.


det svåraste blir tidsplaneringen



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback