honk me up, before you go go



utanför fönstret på bottenvåningen där i den lägenhet jag sover, finns små vägar, cykelvägar. eftersom det bara bor studenter här och vi ju vet sedan gammal att studenter skiter fullständigt i saker som skrivna som oskrivna regler, samt att de troligen skulle klocka in som de lataste av folkgrupper, så parkerar folk sina bilar här utanför. 

höjden av lathet med parkeringen femton meter bort. och så ibland kommer det bilar som faktiskt är ute på cykelvägarna helt på laglig basis. typ soptömmarna, rörblåsarna och annat sånt discusting people. två dagar i rad nu har dessa arma människor kört fast ungefär tre meter från vårt fönster.

så där står de. kan inte backa, kan inte köra fram. stackare. det är en mycket olustig sits de hamnat i, absolut. men de verkar liksom inte förstå att jag är oskyldig. jag har ju ingen bil. tobbe inte ens körkort. och vi skulle aldrig parkera så där dumt.

men de står där ett tag medan de fnular på sin hämnd. kanske någon minut men ingen kommer. de sneglar på klockan, 08.17. tittar sedan på våra neddragna persienner, nej nu jävlar tänker dem...

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linorak

TUUUUT!!!! TUUUUUT!!! TUUUUT!!! NU, ringer de! Ni ringer de!!!! SVARA! SARA! MERA! SERA! Haha, jag e cp. ååå, tack for dem fina orden! Du, sera jag vill så himla gärna komma snart, jag saknar dig tills jag blir blå ibland, och gron av avund på den där himla killen du inforskaffat dig, som får va med dig jämt... Herre gud, han måste vara världens stoltaste! Jag ska verkligen kolla upp detta nu, men på fredag sa jag gora hårforlängning på improvemes readtor, och repotage plus banner där, har ingen aniing om hur mkt folk som kommer att vilja ha mina händer då, men jag ska kolla upp detta for egentligen är mina händer dina.. Ska även forsoka hinna fixa ngt jag målat eller gjort på annat vis. Kram, och så ringer jag dig mkt snart.

Postat av: Hanna

8:17? Ni har det verkligen tufft ni studenter. Här ringer kl 06.20 på morgonen!

2008-11-25 @ 09:22:43
URL: http://robinhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback