alltså



det som var som vanligt med igår var att jag sumpade soundchecket. det börjar bli tradition men allt det andra var ovanligt. tobbe var tillexempel där och såg mig sjunga för första gången, anmärkningsvärt efter snart ett år tillsammans. och ovanligt var även att ljudkillarna var fullständigt brillianta. de brydde sig och de ställde in och de ställde in och de petade med sladdar och de vred på saker och de gav mig käk, peppade mig och så vred dem och ställde in lite till. en lång härlig och en kort härlig var det, och de fixade ett ljudsystem som fick varenda ton att fara ur mig som korkar ur skakad cava (när jag drack sånt)

fast roligast av allt var att de också faktiskt spelade in.

min första riktiga liveskiva, skulle man kunna säga. och idag har jag fått en låt av en annan kille de känner som behövde en demosångerksa. där ska jag sjunga saker som " i want you all over my body" och så.


jag är på g!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ajajaj, vilken urdum text på nya låten. Får du lov att hjälpa dem en smula med textskrivning tror du? I want you home for a cup of tee, tycker jag låter seriösare.

2008-11-19 @ 13:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback