på det fjärde ska det ske

jag kan hitta på hur många sånna roliga som helst.

MEn HALLÅ!

Varför har ni inte sagt nåt om ska?! Ska är det härligaste jag hört.

jag gick ut och var cool och tänkte fortsätta vara cool men fann mig en timme senare i ett inferno av fullständigt galna människor. de hade ingen koll på upp och ner. de bara dansade. helt vansinnigt. de hoppade på mina fötter och de kletade sin svett på mina kroppsdelar ja jag säger er att det var ju helt underbart. det var femti kvadratmeter av brasilien typ. eller vart de nu spelar sånt.

det enda de ville säga oss var att livet är gott.

det är ju reggea asså. i baktakt och med lite mer riv. med blås och trummor och fjädrar och halsband en tjock kille i glasögon längst bak som jag inte riktigt vet vad han gjorde där. så härligt att jag inte vet vart jag ska sätta munnen hur som helst. jag blev kär i livet där och då. och i dem. och i alla andra som var där och knuffade och skuffade på mig. 
ja men kolla bara på dem, hoffmaestro
 
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback