mors dag

 idag är det mors dag. jag vet inte om jag har berättat för er att min mamma är i karibien, men det är hon iallafall. det är skitsvårt att gratta henne där. något litet i mig vill också säga att är man där har man det ändå gott nog, utan gratulationer. men så får jag dåligt samvete eftersom hon är det finaste jag vet, sådärför får hon läsa grattis här när hon återvänder. då lär hon förresten ha det hett om öronen eftersom min lilla tarantella till lillebror tar studenten dan efter. stackars liten. då ska jag vara en superhjälpare. 


min faster var här ja den här helgen. vi gör saker tillsammans som jag nästan vet att ni inte gör tillsammans med era fastrar. vi hjälper varran. hon lär mig massor om att vara vuxen och efter att vi gått igenom det går vi ut och beter oss precis tvärt om. den här gången var vi tillexempel på en konsert med petter. herregud fattar ni hur roligt vi har? 
när en snubbe jag känner frågade henne vad hon studerade garvade hon och svarade ungdomars beteende.
hur härlig är inte hon va?

nu ni, ska jag baka lite, som en riktig fru.
sjukt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback