måndag


idag har jag

haft uppsatsmöte
varit i studion
sjungit skitmycket
städat
druckit hundra liter te
och haft världsdåligt samvete

alltså så där superduperdåligt samvete. jag vet inte helt varför. några saker vet jag. jag glömde annas födesledag. jag har väldigt vädligt mycket att göra den här veckan. jag fick en magontattack i morse. men annars, nej borde det inte vara nåt problem.

får ni det så ibland, fast ni egentligen inte tycker att ni förtjänar det
att det dåliga samvetet sätter klorna i er?
hur gör man då?

Kommentarer
Postat av: faster malin

dåligt samvete är det jag har mest gott om,men det är som jeopardy där du har båda rollerna det är du som ställer kraven och det är du som får leva upp till dem.Bästa botemedlet,en bra låt på hög volym i mp3n ligga helt stilla och bara känna att ingen annan bryr sig, njut av livet.Kram

2008-05-06 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback