Malin!


min faster, ni vet som jag pratar om ibland. hon ska springa stockholm marathon på lördag. ni förstår alltså att hon är helt sjuk i huvudet.

ett marathon är en sån grej man brukar säga, att när man haft det sjukt jobbigt sjukt länge, då känns det som att man sprungit ett marathon. nu ska hon ändå göra det. helt frivilligt.  hon imponerar mig till stjärnorna den här kvinnan.

jag vet att hon har tränat hur länge som helst och slitit och slitit och jag hoppas så innerligt att det ska gå bra för henne. att alla knän håller och sånt där ni vet. så därför, för att säga lycka till så tänkte jag ge henne nåt hon gillar.

här, en polis

image69

Kommentarer
Postat av: faster malin

Tack,tack det var mycket roligt och supportande, det kommer jag le många ggr åt under mina svettiga stockholms timmar.Tycker nog förstås att han kunde vart lite yngre eller? men snygga de é dom allt! nu har vi kolhydrater upp över öronen och ett riktigt jvl anamma i bagaget så det ska gå vägen kram på DIG!

2008-05-29 @ 22:03:52
Postat av: Hanna

haha, det var det roligast. vad snällt av dig att ge en polis. Lycka till Malin! :) By the way, är du galen? ;) Ja, det vore minsann mysigt med Henån. Jag ska diskutera saken med min man. Vi ses snart baskemej. Un beso


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback